Prezydent Miasta Inowrocławia zaprasza organizacje pozarządowe oraz inne podmioty prowadzące działalność pożytku publicznego (wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie) do zgłaszania swoich opinii do projektu rocznego programu współpracy Miasta Inowrocławia z organizacjami pozarządowymi w 2026 r.
Projekt programu został opracowany zgodnie z wymogami ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie. Program współpracy z organizacjami pozarządowymi jest najważniejszym dokumentem regulującym współpracę sektora pozarządowego z Miastem Inowrocław.
Konsultacje przeprowadza Karol Legumina, główny specjalista na stanowisku ds. współpracy z organizacjami pozarządowymi, w terminie od 20 października do 3 listopada br. włącznie. Pisemne opinie mozna przesyłać drogą elektroniczną na formularzu konsultacyjnym na adres: klegumina@inowroclaw.pl, pisemnie wysyłając na adres: Urząd Miasta Inowrocławia al. Ratuszowa 36, 88-100 Inowrocław (liczy się data wpływu) lub osobiście w Wydziale Obsługi Mieszkańców i Spraw Obywatelskich w nieprzekraczalnym terminie do 3 listopada 2025 r.
Projekt uchwały Rady Miejskiej Inowrocławia w sprawie rocznego programu współpracy Miasta Inowrocławia z organizacjami pozarządowymi w 2026 r. oraz formularz konsultacyjny stanowią załączniki do niniejszej wiadomości. Wszelkich informacji dotyczących konsultacji udziela Karol Legumina pod nr tel. 52 3555 299 lub drogą mailową klegumina@inowroclaw.pl






 
 
 
 
 













