Od wczoraj w siedzibie inowrocławskiego ZEC przy ul. Torowej 40 funkcjonuje profesjonalne Biuro Obsługi Klienta.
Mogą tam przychodzić odbiorcy indywidualni, podmioty gospodarcze, kontrahenci oraz wszyscy ci, którzy planują przyłączyć się do sieci ciepłowniczej ZEC-u.
Specjaliści zakładu udzielą odpowiedzi na każde pytanie oraz fachowo pokierują sprawą. Istnieje również możliwość przesyłania zapytania drogą mailową na adres: bok@zec.inowroclaw.pl lub telefonicznie pod numer 52-354-11-10 lub 52-354-11-45.
- Od dnia objęcia stanowiska prezesa zarządu postawiłem sobie za cel stworzenie profesjonalnego miejsca dla obsługi naszych klientów – mówi Piotr Pawlak, Prezes Zarządu ZEC-u. - Liczę na to, że BOK będzie świetnie służyć spółce. Ma zagwarantować pełną obsługę odbiorców od udzielania informacji na temat podłączenia do naszej sieci, po zawarcie umowy na dostawę ciepła oraz załatwianie innych bieżących problemów. Bardzo się cieszę, że możemy gościć naszych klientów w zupełnie nowym otoczeniu.
Wszelkie wprowadzone zmiany zostały zaprojektowane z myślą o wygodzie i komforcie. To bardzo przyjazne, nowoczesne i estetyczne pomieszczenie. Godna wizytówka firmy i miasta. Warto również zaznaczyć, że Biuro Obsługi Klienta jest w pełni przystosowane dla obsługi osób niepełnosprawnych. Serdecznie zapraszamy od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00-15.00.